Klantenservice

Wilt u graag meer weten over onze collectie of heeft u specifieke vragen die u niet kunt vinden op onze site?
Dan kunt u altijd even bellen of laat uw nummer achter.

Veelgestelde vragen

Hoeveel snijverlies moet ik bijrekenen?

Graag overleggen met uw vakman. Vanaf 15% of meer.

Tegels laten leggen door M2Tegels?

Het is mogelijk door ons of ervaren vakmensen in ons netwerk.

Je hoeft zelf niet op zoek te gaan naar de juiste vakman. Het is immers niet zo eenvoudig om de geschikte vakman te vinden met ruimte in een overvolle agenda.

De vakman of vakmannen maken vrijblijvend een offerte op, pas nadat je akkoord hebt gegeven gaat de vakman op de afgesproken datum voor je aan de slag. Na het koppelen van de juiste vakman aan jouw klus neemt de vakman het dus van ons over. Je schakelt vanaf dat moment direct met de vakman zonder verdere tussenkomst van M2Tegels. 

Richtprijs € 35,00 per m2

Het is mogelijk om een vakman in te schakelen voor het tegelwerk. De gegeven richtprijs is per m2 met een minimum van 5m2 en gebaseerd op tegels met een afmeting van 10 x 10 cm. Hierbij zijn de materialen voor lijmen en voegen inbegrepen. Werkzaamheden in kleinere ruimtes en/of ruimtes met veel hoeken en/of kleine oneffen tegels kunnen de prijs per vierkante meter verhogen. 

Tip: Bij het aankopen van het materiaal is het belangrijk dat je rekening houdt met snijverlies

Wat zijn de bezorgkosten?

Neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik de tegels zelf halen?

Het is niet mogelijk bij ons in de showroom je bestelling op te halen.

Gelukkig is het voor ons nog wel steeds mogelijk om je bestelling snel en veilig thuis te laten bezorgen.

Hoe lang is de levertijd van tegels?

De levertijd van een product staat altijd vermeld op de productpagina. De artikelen die bij ons op voorraad liggen kunnen supersnel bezorgd worden. Daarnaast kan het voorkomen dat de levertijd van een product langer is, als deze bijvoorbeeld nog geleverd moet worden in ons magazijn door de leverancier. Tijdens het plaatsen van je bestelling kun je zelf een dag kiezen uit de mogelijke bezorgdagen.

De levertijd is daarnaast afhankelijk van wie je bestelling bezorgt, PostNL of onze eigen chauffeurs:

Levering via onze eigen chauffeurs

Artikelen worden met onze eigen chauffeurs bezorgd. De levertijd is afhankelijk van het postcodegebied waarin je woont én welke bezorgmethode je kiest:

  • Snelle levering
    Wanneer je kiest voor snelle levering, zal je bestelling binnen 2 weken bezorgd worden. Let wel op dat onze chauffeur maar alleen komt, en je bestelling aan de deur afgeeft.

Heb je meerdere producten besteld met verschillende levertijden? Dan geldt de levertijd van het artikel met de langste levertijd. 

Tip: wil je een bepaald product uit je bestelling sneller in huis hebben? Neem dan contact op met onze klantenservice of plaats twee losse bestellingen.

Spoedlevering

Wil je graag je producten sneller in huis hebben dan aangegeven op de website (tegen een meerprijs)? Bel dan naar onze klantenservice en vraag naar de mogelijkheden. Zij helpen je graag verder!

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Er zijn drie uitzonderingen waarbij we het product niet retour accepteren:

1. Op maat gemaakte artikelen

Heb je bij ons een product besteld dat speciaal op jouw aanvraag is besteld bij onze fabrikant? Dan kunnen wij deze helaas niet retour nemen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een speciaal op maat gemaakte product. Deze producten zijn speciaal voor jou gemaakt en besteld en kunnen wij hierdoor niet opnieuw verkopen. Twijfel je of het om een op maat gemaakt artikel gaat? Neem dan contact op met onze klantenservice.

2. Tegels met een tint/batchnummer

Tussen de batches van tegels bestaan kleurverschillen, waardoor ze niet met elkaar kunnen worden gemengd. Waarna je de bestelling niet meer kan annuleren of de tegels kan retourneren.

3. Zakelijke bestelling

Zakelijke bestellingen kunnen helaas niet geretourneerd worden, mits anders wordt afgesproken.

Onze retourvoorwaarden op een rijtje

Wil jij je bestelling retour sturen? Controleer dan eerst of het artikel aan onze retourvoorwaarden voldoet:

M2Tegels accepteert retouren wanneer:

Het artikel nog in de originele, onbeschadigde verpakking zit. Mag de verpakking niet geopend zijn.

Het artikel compleet en onbeschadigd is.

Het artikel nog niet gemonteerd of gebruikt is en daarvan sporen bevat.

Het artikel niet op maat gemaakt is. Denk hierbij aan een speciaal op maat in een specifieke afmeting of kleur.

Het artikel besteld is voor particuliere doeleinden. Zakelijke bestellingen kunnen helaas niet worden teruggenomen, tenzij anders is overeengekomen in de koopovereenkomst.

 

Tegels met een batch/tintnummer mogen niet geretourneerd worden. Tussen de batches van tegels bestaan kleurverschillen, waardoor ze niet met elkaar kunnen worden gemengd.

Bij artikelen die gemonteerd zijn geweest, beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen, behouden wij ons het recht om de schade in rekening te brengen.

Wanneer het geretourneerde product hier niet aan voldoet, zijn we genoodzaakt een waardevermindering in kaart te brengen. 

Controleer je bestelling direct bij bezorging

Wij verzoeken je vriendelijk om je bestelling direct bij de bezorging te controleren. Indien er iets defect is of je bestelling is niet compleet, vragen we je om dit binnen 2 dagen te melden via onze contactpagina. Op deze manier kunnen wij het snel voor je oplossen. Wij zullen je klacht uiterlijk binnen 30 dagen afhandelen.

Wie bel ik als ik vragen heb tijdens de werkzaamheden?

Klantenservice

Op werkdagen telefonisch bereikbaar van 10:00 tot 17:00 en op zaterdag tot 16:00.

Hoe zit het met de garantie op tegels?

Heeft u een klacht of opmerking over onze service of onze producten? Neem dan contact met ons op via e-mail of via het contactformulier. U ontvangt van uw bericht geen ontvangstbevestiging, maar wij beantwoorden uw klacht inhoudelijk binnen 14 dagen.

Wij maken ons er hard voor om alleen kwaliteitsproducten te verkopen. Op alle geleverde materialen geldt de wettelijke garantie. 

Dit betekent dat het product: In goede staat moet verkeren én dat het bij normaal gebruik goed geplaatst kan worden. 

Wanneer u naar aanleiding van de ontvangst van uw bestelling een klacht of anderszins een opmerking heeft, kunt u dit liefst zo snel mogelijk   aan ons kenbaar maken via e-mail: info@M2tegels.nl . Vul aan onder ” extra toelichting” : graag een zo duidelijk mogelijke omschrijving bemelden en verstuur deze. 

Wij komen zo snel mogelijk met een reactie en oplossing, in ieder binnen 2 dagen na ontvangst van uw e-mail of het “Contactformulier”. 

De garantie is niet van toepassing indien:

  • U de producten zelf heeft afgehaald en sprake is van breukschade;
  • U een deel of het geheel van de producten reeds gebruikt heeft; ofwel de geleverde materialen reeds verwerkt zijn en de schade veroorzaakt is door onzorgvuldig of ondeskundig gebruik en/of montage. 
  • M2Tegels niet tijdig na ontdekking van het gebrek geïnformeerd is.

Eventuele fabrieksgarantie geldt alleen bij producten van keramische en/of glastegels en mozaïeken van fabrieken die vallen onder de Europese standaard normering (UNE EN). Fabrieksgarantie geldt alleen op productkenmerken en vervalt in gevallen van schade welke te wijten is aan slechte plaatsing of oneigenlijk gebruik. De fabrieksgarantie geldt onverminderd de wettelijke garantie.

Daarnaast is de branchegarantie van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie van toepassing.

Oplossing:

M2Tegels streeft er altijd naar om samen met u tot een oplossing te komen.

Indien dit niet het geval is kunt u contact opnemen met de onafhankelijk bemiddelaar van de Thuiswinkel organisatie:  

Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. (www.sgc.nl

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

 

M2Tegels B.V.