ADVIES NODIG OF PRIJSOPGAVE?
Heeft u advies nodig, een overzicht van de prijsopgave of een vraag? Neem dan makkelijk contact met ons op via het formulier.
Graag overleggen met uw vakman. Vanaf 15% of meer.
Het is mogelijk door ons of ervaren vakmensen in ons netwerk.
Je hoeft zelf niet op zoek te gaan naar de juiste vakman. Het is immers niet zo eenvoudig om de geschikte vakman te vinden met ruimte in een overvolle agenda.
De vakman of vakmannen maken vrijblijvend een offerte op, pas nadat je akkoord hebt gegeven gaat de vakman op de afgesproken datum voor je aan de slag. Na het koppelen van de juiste vakman aan jouw klus neemt de vakman het dus van ons over. Je schakelt vanaf dat moment direct met de vakman zonder verdere tussenkomst van M2Tegels.
Richtprijs € 35,00 per m2
Het is mogelijk om een vakman in te schakelen voor het tegelwerk. De gegeven richtprijs is per m2 met een minimum van 5m2 en gebaseerd op tegels met een afmeting van 10 x 10 cm. Hierbij zijn de materialen voor lijmen en voegen inbegrepen. Werkzaamheden in kleinere ruimtes en/of ruimtes met veel hoeken en/of kleine oneffen tegels kunnen de prijs per vierkante meter verhogen.
Tip: Bij het aankopen van het materiaal is het belangrijk dat je rekening houdt met snijverlies
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Het is mogelijk bij ons in de showroom je bestelling op te halen, maar dat ligt er aan hoe groot en hoeveel pakken dat zijn. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Het is voor ons nog wel steeds mogelijk om je bestelling snel en veilig thuis te laten bezorgen.
De levertijd van een product staat altijd vermeld op de product pagina. De artikelen die bij ons op voorraad liggen kunnen supersnel bezorgd worden. Daarnaast kan het voorkomen dat de levertijd van een product langer is, als deze bijvoorbeeld nog geleverd moet worden in ons magazijn door de leverancier. Tijdens het plaatsen van je bestelling kun je zelf een dag kiezen uit de mogelijke bezorgdagen.
De levertijd is daarnaast afhankelijk van wie je bestelling bezorgt, PostNL of onze eigen chauffeurs:
Levering via onze eigen chauffeurs
Artikelen worden met onze eigen chauffeurs bezorgd. De levertijd is afhankelijk van het postcodegebied waarin je woont én welke bezorgmethode je kiest:
Heb je meerdere producten besteld met verschillende levertijden? Dan geldt de levertijd van het artikel met de langste levertijd.
Tip: wil je een bepaald product uit je bestelling sneller in huis hebben? Neem dan contact op met onze klantenservice of plaats twee losse bestellingen.
Spoedlevering
Wil je graag je producten sneller in huis hebben dan aangegeven op de website (tegen een meerprijs)? Bel dan naar onze klantenservice en vraag naar de mogelijkheden. Zij helpen je graag verder!
Er zijn drie uitzonderingen waarbij we het product niet retour accepteren:
1. Op maat gemaakte artikelen
Heb je bij ons een product besteld dat speciaal op jouw aanvraag is besteld bij onze fabrikant? Dan kunnen wij deze helaas niet retour nemen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een speciaal op maat gemaakte product. Deze producten zijn speciaal voor jou gemaakt en besteld en kunnen wij hierdoor niet opnieuw verkopen. Twijfel je of het om een op maat gemaakt artikel gaat? Neem dan contact op met onze klantenservice.
2. Tegels met een tint/batchnummer
Tussen de batches van tegels bestaan kleurverschillen, waardoor ze niet met elkaar kunnen worden gemengd. Waarna je de bestelling niet meer kan annuleren of de tegels kan retourneren.
3. Zakelijke bestelling
Zakelijke bestellingen kunnen helaas niet geretourneerd worden, mits anders wordt afgesproken.
Onze retourvoorwaarden op een rijtje
Wil jij je bestelling retour sturen? Controleer dan eerst of het artikel aan onze retourvoorwaarden voldoet:
M2 Tegels accepteert retouren wanneer:
Wanneer het geretourneerde product hier niet aan voldoet, zijn we genoodzaakt een waardevermindering in kaart te brengen.
Wij verzoeken je vriendelijk om je bestelling direct bij de bezorging te controleren. Indien er iets defect is of je bestelling is niet compleet, vragen we je om dit binnen 2 dagen te melden via onze contactpagina. Op deze manier kunnen wij het snel voor je oplossen. Wij zullen je klacht uiterlijk binnen 30 dagen afhandelen.
Klantenservice
Op werkdagen telefonisch bereikbaar van 10:00 tot 17:00 en op zaterdag tot 16:00.
Heeft u een klacht of opmerking over onze service of onze producten? Neem dan contact met ons op via e-mail of via het contactformulier. U ontvangt van uw bericht geen ontvangstbevestiging, maar wij beantwoorden uw klacht inhoudelijk binnen 14 dagen.
Wij maken ons er hard voor om alleen kwaliteitsproducten te verkopen. Op alle geleverde materialen geldt de wettelijke garantie.
Dit betekent dat het product: In goede staat moet verkeren én dat het bij normaal gebruik goed geplaatst kan worden.
Wanneer u naar aanleiding van de ontvangst van uw bestelling een klacht of anderszins een opmerking heeft, kunt u dit liefst zo snel mogelijk aan ons kenbaar maken via e-mail: info@M2tegels.nl . Vul aan onder ” extra toelichting” : graag een zo duidelijk mogelijke omschrijving bemelden en verstuur deze.
Wij komen zo snel mogelijk met een reactie en oplossing, in ieder binnen 2 dagen na ontvangst van uw e-mail of het “Contactformulier”.
De garantie is niet van toepassing indien:
Eventuele fabrieksgarantie geldt alleen bij producten van keramische en/of glastegels en mozaïeken van fabrieken die vallen onder de Europese standaard normering (UNE EN). Fabrieksgarantie geldt alleen op product kenmerken en vervalt in gevallen van schade welke te wijten is aan slechte plaatsing of oneigenlijk gebruik. De fabrieksgarantie geldt onverminderd de wettelijke garantie.
Daarnaast is de branchegarantie van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie van toepassing.
Oplossing:
M2Tegels streeft er altijd naar om samen met u tot een oplossing te komen.
Indien dit niet het geval is kunt u contact opnemen met de onafhankelijk bemiddelaar van de Thuiswinkel organisatie:
Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. (www.sgc.nl)
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Op werkdagen telefonisch bereikbaar van 10:00 tot 17:00 en op zaterdag tot 16:00.
033 211 00 48
info@m2tegels.nl
Kom ook eens langs en laat je verrassen door ons tegelaanbod in onze showroom.
Donderdag t/m vrijdag: 10:00 tot 17:00 uur
Zaterdag: 10:00 tot 16:00 uur
Overige dagen, alleen op afspraak mogelijk.